Mediafocus Agencja Reklamowa AKTUALNOŚCI

Bądź jak The Flügger’s – Kampania online i na facebook.com

20.10.2017

Bądź jak The Flügger’s – Kampania online i na facebook.com

Jak pod wspólnym mianownikiem spopularyzować 4 różne kategorie produktów marki Flügger dla klientów indywidualnych i wygenerować ich zakup w sklepie stacjonarnym na poziomie min 500 zł na osobę? 

Takie zadanie dostaliśmy od naszego wieloletniego Klienta – Flügger farby –  i w odpowiedzi przygotowaliśmy projekt kampanii Bądź jak The Flügger’s promującej farby do drewna, farby do wnętrz, farby fasadowe oraz tapety. Odpowiadamy za stworzenie Key Visual kampanii, projekty materiałów BTL i ich produkcję, przygotowanie formatów online, stworzenie landing page kampanii http://koloryzuj.pl/ oraz realizację kampanii w sieci (amplifying, sieć reklamowa Google, wyszukiwarka Google, RTB, display VOD) oraz na facebook.com 

Przy zakupie wybranych produktów za minimum 500 zł, kupujący otrzymywał zestaw prezentowy o wartości 100 zł (3 zestawy do wyboru: do malowania wnętrz, do tapetowania, do malowania drewna). 

Wyniki kampanii: 

  • o 16% wzrost obrotów netto na wszystkich kategoriach, w porównaniu z okresem przed kampanią 
  • o ponad 20% wzrost w kategorii farby do wnętrz i tapety
  • 902 wydane zestawy prezentowe, z czego 74% to zestawy do malowania wnętrz
  • wzrost o 25% nowych polubień fanpage @fluggerpl 
  • Liczba wejść na http://koloryzuj.pl/ - 62 137 unikalnych użytkowników

 

Zobacz kampanię