Share The Fun - nowy koncept sprzedażowy!
Gastronomia, mimo ciężkich pandemicznych i po-pandemicznych czasów nie znosi nudy :) Wspólnie z Aviko przygotowaliśmy materiały promujące koncept Share The Fun, który jest odpowiedzią na trendy społeczne, związane z socjalizacją i wspólnym spędzaniem czasu w grupie znajomych, rodziny i przyjaciół.
Share The Fun - dziel się przyjemnością i jedzeniem!
Koncept zakłada wykorzystanie bogatej oferty przekąsek Aviko do tworzenia wyjątkowych, różnorodnych i przepysznych zestawów, gwarantujących restauracjom policzalność porcji oraz kosztów, wyróżnienie się na tle konkurencji oraz osiąganie dodatkowych zysków.
Naszym zadaniem była adaptacja tego pomysłu i stworzenie pakietu wielu materiałów promocyjnych w kilku językach celem promocji konceptu na rynkach CEE - powstały e-booki z przepisami, ich wersje drukowane, ulotki promocyjne, grafiki na potrzeby kampanii digitalowych, elementy brandingowe wykorzystywane podczas targów.
Kolejna smaczna realizacja!