C-Eye. Efektywna kampania na facebook.com

Na zlecenie jednego z gdańskich startupów zrealizowaliśmy stargetowaną kampanię reklamową na facebook.com specjalistycznego urządzenia C-Eye. Komunikacja była skierowana do instytucji świata medycznego zajmujących się osobami po urazach neurologicznych, profesjonalistów potrzebujących C-Eye do pracy z takimi osobami (np. rehabilitanci) oraz do odbiorców indywidualnych, którzy są opiekunami osób niemówiących.
Celem kampanii było poinformowanie o istnieniu skutecznego rozwiązania do komunikacji z osobami niemówiącymi, jakim jest C-Eye oraz wygenerowanie jak największego ruchu na stronę www. Oto efekty zrealizowanej przez nas kampanii na facebook.com:
- 800% więcej zapytań o testy urządzenia w porównaniu z okresem przed kampanią (koszt testu to 500 zł)
- 100% więcej wejść na stronę www w porównaniu z okresem przed kampanią
- 150% więcej fanów na fanpage @C-Eye
Wyniki wybranej reklamy opartej o format video:
- CTR 5%
- liczba osób, które zobaczyły reklamę: 477 tysięcy 704 osoby
- liczba udostępnień reklamy: 835
- Liczba komentarzy pod reklamą: 54
- Liczba polubień reklamy: ponad 1,3 tysiąca osób
- 6 tysięcy osób obejrzało video w całości (długość ponad 3 minuty)
- Reklama rozliczana była za aktywność, uzyskaliśmy imponujący koszt 0,01 zł netto za zaangażowanie na reklamie.